This book is an attempt to discuss some parts and preliminary findings of the research work completed in the context of the project Mathematics, Technologies, Education: the gender perspective co-funded by the Greek Ministry of Education and the European Union. A major aim of the project was to explore how participants in educational practices fabricate images about mathematics, new technologies, educational practices, self and self-other relations as they becaome narrated by teachers and students from primary and tertiary levels.
Mathematics Technologies Education. The Gender Perspective
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Mathematics Technologies Education. The Gender Perspective.
Επιμέλεια: Chronaki Anna
ISBN: 978-960-8029-88-0
Σελίδες: 160
Γλώσσα: Αγγλική
Έτος έκδοσης: 2008
Το βιβλίο αυτό δεν είναι διαθέσιμο μέσω των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Εάν επιθυμείτε να το προμηθευτείτε, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τους συγγραφείς – επιμελητές του βιβλίου, που αναφέρονται παραπάνω.
Συγγραφείς |
---|