Καλάθι αγορών άδειο

Καλάθι αγορών άδειο

Σας προτείνουμε

Mathematics Technologies Education. The Gender Perspective


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Mathematics Technologies Education. The Gender Perspective.

Επιμέλεια: Chronaki Anna
ISBN: 978-960-8029-88-0
Σελίδες: 160
Γλώσσα: Αγγλική
Έτος έκδοσης: 2008

Το βιβλίο αυτό δεν είναι διαθέσιμο μέσω των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Εάν επιθυμείτε να το προμηθευτείτε, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τους συγγραφείς - επιμελητές του βιβλίου, που αναφέρονται παραπάνω.

Περιγραφή

This book is an attempt to discuss some parts and preliminary findings of the research work completed in the context of the project “Mathematics, Technologies, Education: the gender perspective” co-funded by the Greek Ministry of Education and the European Union. A major aim of the project was to explore how participants in educational practices fabricate images about mathematics, new technologies, educational practices, self and self-other relations as they becaome narrated by teachers and students from primary and tertiary levels.